Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 982702" data-attributes="member: 58560"><p>Du märker absolut ingen skillnad alls i åkningen om bootsen är 0.5cm större utvändigt om dom sitter lika bra invändigt. Den enda materiella fördelen som kan göra så skillnaden i kant till kant går snabbare är att köpa en smalare bräda <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Sen går det ju alltid att fippla med optimalare stance så man står så bra man bara kan </p><p></p><p>Räcker ju med lite logiskt tänkande för att förstå det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>edit: och anledningen jag har till att det inte blir någon skillnad alls är för att bootsen sitter fast i en bindning som i sin tur sitter fast i brädan. Så skulle den skillnaden göra något så har du helt enkelt felinställda bindningar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 982702, member: 58560"] Du märker absolut ingen skillnad alls i åkningen om bootsen är 0.5cm större utvändigt om dom sitter lika bra invändigt. Den enda materiella fördelen som kan göra så skillnaden i kant till kant går snabbare är att köpa en smalare bräda :) Sen går det ju alltid att fippla med optimalare stance så man står så bra man bara kan Räcker ju med lite logiskt tänkande för att förstå det ;) edit: och anledningen jag har till att det inte blir någon skillnad alls är för att bootsen sitter fast i en bindning som i sin tur sitter fast i brädan. Så skulle den skillnaden göra något så har du helt enkelt felinställda bindningar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Tillbaka
Topp