Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KungMartin" data-source="post: 982718"><p>men det är väl ungefär lika bak o fram? bindningen (heelcupen) sticker ju ut ungefär lika mkt som framsidan av bootsen. ska de ej vara så?</p><p></p><p>sen har jag inte "knytit åt bootsen, dom är lösa och bredare än när dom e "knytna" eller spända. jag pallade bara inte spänna till dom för o ta bilderna. sen satt ja inte på mig dom, utan tryckte bara in dom så gott ja kunde, kan hända att ja inte fick in dom helt, kanske därför d ser ut som dom sticker ut lite från bindningarna.</p><p></p><p>och jusste, en är cap strapped medans den ena är over the top. ett misstag jag ej pallat korrigera. ska göra d innan säsongen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>kan spänna åt allt ordentligt imöra och ta nya bilder<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KungMartin, post: 982718"] men det är väl ungefär lika bak o fram? bindningen (heelcupen) sticker ju ut ungefär lika mkt som framsidan av bootsen. ska de ej vara så? sen har jag inte "knytit åt bootsen, dom är lösa och bredare än när dom e "knytna" eller spända. jag pallade bara inte spänna till dom för o ta bilderna. sen satt ja inte på mig dom, utan tryckte bara in dom så gott ja kunde, kan hända att ja inte fick in dom helt, kanske därför d ser ut som dom sticker ut lite från bindningarna. och jusste, en är cap strapped medans den ena är over the top. ett misstag jag ej pallat korrigera. ska göra d innan säsongen :) kan spänna åt allt ordentligt imöra och ta nya bilder:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Tillbaka
Topp