Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 982768" data-attributes="member: 28391"><p>"enligt denna snubbe ska det va ungefär lika fram och bak:" </p><p></p><p>Ungefär lika mycket kanske är önskvärt, men om du har en bräda som är på gränsen så kommer det att fungera klockrent att ha 0,5 till 1 cm mer överhäng på hälsidan eftersom du inte på långa vägar lutar dig lika mycket åt det hållet jämfört med tåkanten. Du kommer definitivt inte att märka någon skillnad i åkkänsla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 982768, member: 28391"] "enligt denna snubbe ska det va ungefär lika fram och bak:" Ungefär lika mycket kanske är önskvärt, men om du har en bräda som är på gränsen så kommer det att fungera klockrent att ha 0,5 till 1 cm mer överhäng på hälsidan eftersom du inte på långa vägar lutar dig lika mycket åt det hållet jämfört med tåkanten. Du kommer definitivt inte att märka någon skillnad i åkkänsla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Tillbaka
Topp