Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="combatspenat" data-source="post: 982793" data-attributes="member: 49992"><p>Det kan väl lätt bli så när man blandar och ger mellan olika märken. Dock känns det lite konstigt då iaf historsiskt så har ju Burton alltid haft mer forwardlean när bindningarna står "neutralt" än de flesta andra märken. Jag tror inte det är något problem dock. Då bootsen som sagt anpassar sig lite då bindningarna är styvare. </p><p></p><p></p><p>Om du vill fortsätta gräva lite i detta "problem" så kan du ju se om du kan minska forwardlean på bindingarna för att bootsen ska kunna stå rakt ner i bindingarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="combatspenat, post: 982793, member: 49992"] Det kan väl lätt bli så när man blandar och ger mellan olika märken. Dock känns det lite konstigt då iaf historsiskt så har ju Burton alltid haft mer forwardlean när bindningarna står "neutralt" än de flesta andra märken. Jag tror inte det är något problem dock. Då bootsen som sagt anpassar sig lite då bindningarna är styvare. Om du vill fortsätta gräva lite i detta "problem" så kan du ju se om du kan minska forwardlean på bindingarna för att bootsen ska kunna stå rakt ner i bindingarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Tillbaka
Topp