Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Wide eller inte
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 495359" data-attributes="member: 28391"><p>Man behöver ju knappast vara eurocarvare för att uppskatta att ha en bredd på brädan som gör att du inte behöver bekymra dig över att tårna ska släpa i när du svänger.</p><p></p><p>44:or på en Custom funkar säkert bra till att sladda runt mellan hopp och rails i parken, särskilt om du har ett par bindningar med schyssta tåramper, men om du är sugen på att köra lite skärande svängar i hög fart är det stor risk att bredden blir ett problem.</p><p></p><p>Jag tror att du blir mer nöjd om du letar upp en bräda som ligger runt 26 i midjan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 495359, member: 28391"] Man behöver ju knappast vara eurocarvare för att uppskatta att ha en bredd på brädan som gör att du inte behöver bekymra dig över att tårna ska släpa i när du svänger. 44:or på en Custom funkar säkert bra till att sladda runt mellan hopp och rails i parken, särskilt om du har ett par bindningar med schyssta tåramper, men om du är sugen på att köra lite skärande svängar i hög fart är det stor risk att bredden blir ett problem. Jag tror att du blir mer nöjd om du letar upp en bräda som ligger runt 26 i midjan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Wide eller inte
Tillbaka
Topp