Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Wide = Stora fötter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jennerfors" data-source="post: 523692"><p>Jag har storlek 43 på mina boots(tänker nog dock gå upp en ½ storlek då ja dödade 2 av mina tår typ) men har dock Large burton bindningar. Alltså lite för stora bindningar(Sitter dock perfekt ändå). Jag kör en wide bräda som är 27 CM och ja tycker den va perfect var inte alls svår att få upp på kanterna. Sen så har ja iför sig ganska många KG att trycka på med.</p><p>Det beror helt och hållet på hur du kör, en för smal bräda funkar nog ALDRIG men en för bred som den skulle vara för mig i detta fallet kan funka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jennerfors, post: 523692"] Jag har storlek 43 på mina boots(tänker nog dock gå upp en ½ storlek då ja dödade 2 av mina tår typ) men har dock Large burton bindningar. Alltså lite för stora bindningar(Sitter dock perfekt ändå). Jag kör en wide bräda som är 27 CM och ja tycker den va perfect var inte alls svår att få upp på kanterna. Sen så har ja iför sig ganska många KG att trycka på med. Det beror helt och hållet på hur du kör, en för smal bräda funkar nog ALDRIG men en för bred som den skulle vara för mig i detta fallet kan funka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Wide = Stora fötter?
Tillbaka
Topp