Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Windsurf? Vart?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flaklavin_David" data-source="post: 41693" data-attributes="member: 27398"><p>Vassiliki på Lefkas i Grekland hade en riktigt schyst uthyrning när jag var där för några år sen. Tyvärr höll inte vinden samma klass som utrustningen den dag jag var där men det ska tydligen vara bra vind där.</p><p></p><p>Om man kollar lite på nätet så verkar det finnas en hel del ställen i Grekland med stora uthyrningar och bra utrustning.</p><p>Det bästa stället jag har surfat på var Skiathos i Grekland men utrustningen var helt fel för den vinden och vågorna och det var ändå den bästa uthyrningen på ön.</p><p>Rodos verkar riktigt bra om man inte är så übergrym på att surfa.</p><p></p><p>//David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flaklavin_David, post: 41693, member: 27398"] Vassiliki på Lefkas i Grekland hade en riktigt schyst uthyrning när jag var där för några år sen. Tyvärr höll inte vinden samma klass som utrustningen den dag jag var där men det ska tydligen vara bra vind där. Om man kollar lite på nätet så verkar det finnas en hel del ställen i Grekland med stora uthyrningar och bra utrustning. Det bästa stället jag har surfat på var Skiathos i Grekland men utrustningen var helt fel för den vinden och vågorna och det var ändå den bästa uthyrningen på ön. Rodos verkar riktigt bra om man inte är så übergrym på att surfa. //David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Windsurf? Vart?
Tillbaka
Topp