Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Windsurfing vs. Kitesurfing i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GODman" data-source="post: 114380"><p>Nu vet jag inte riktigt om jag förstår dig rätt. det finns tre olika sorters brädor en som ser ut som en wakeboard alltså man kan åka på båda sidorna lika bra man behöver alltså inte byta stands. Sedan fins directional som ser ut som en vindsurfingbräda fast mindre för att byta från att tex ha åkt ena hållet till de andra måste man byta stands genom att göra de medan man svänger eller hoppa medan man svänger och byta den i luften eller så kan man åka toeside alltså att man sätter pressen på tårna och inte hälen. Till sist finns mutanter som är blandning av wake och directional. De flesta har wakobordliknande brädor då dessa är lättast att trixa med samt man slipper prob att byta stands. Directional bords är att föredra om man vill få ut så mycket som möjligt av själva åkningen samt waveride.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GODman, post: 114380"] Nu vet jag inte riktigt om jag förstår dig rätt. det finns tre olika sorters brädor en som ser ut som en wakeboard alltså man kan åka på båda sidorna lika bra man behöver alltså inte byta stands. Sedan fins directional som ser ut som en vindsurfingbräda fast mindre för att byta från att tex ha åkt ena hållet till de andra måste man byta stands genom att göra de medan man svänger eller hoppa medan man svänger och byta den i luften eller så kan man åka toeside alltså att man sätter pressen på tårna och inte hälen. Till sist finns mutanter som är blandning av wake och directional. De flesta har wakobordliknande brädor då dessa är lättast att trixa med samt man slipper prob att byta stands. Directional bords är att föredra om man vill få ut så mycket som möjligt av själva åkningen samt waveride. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Windsurfing vs. Kitesurfing i sommar
Tillbaka
Topp