Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Windsurfing
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 54030" data-attributes="member: 29566"><p>Öhhh för det första kan jag säga dig att kitsurfing ÄR snabbare, det lovar jag dig. Du kan åka snabbt utan att ha en gigantisk formula bräda och ett monstruöst segel, man åker ifrån alla vindsurfare när man är ute, de hinner inte med, jag lovar kite är snabbare än vindsurf.</p><p></p><p>För det andra är man inte alls fast på sandstrand. Visst det är en fördel med sandstrand efetrsom du lättare kan rigga där, men du kan åka hur långt ut till havs du vill, utan grunt vatten. Det går utmärkt att kryssa ut, det är lätt. Läs på lite bättre innan du kommenterar nästa gång</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 54030, member: 29566"] Öhhh för det första kan jag säga dig att kitsurfing ÄR snabbare, det lovar jag dig. Du kan åka snabbt utan att ha en gigantisk formula bräda och ett monstruöst segel, man åker ifrån alla vindsurfare när man är ute, de hinner inte med, jag lovar kite är snabbare än vindsurf. För det andra är man inte alls fast på sandstrand. Visst det är en fördel med sandstrand efetrsom du lättare kan rigga där, men du kan åka hur långt ut till havs du vill, utan grunt vatten. Det går utmärkt att kryssa ut, det är lätt. Läs på lite bättre innan du kommenterar nästa gång [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Windsurfing
Tillbaka
Topp