Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Winnebago man - ett måste, stor underhållning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedelphin" data-source="post: 818601"><p>Idag slog jag av en slump på Svt och såg halva reprisen av en dokumentär</p><p>från den 26/10. Den heter "Winnebago man" och är gjord av filmaren Ben</p><p>Steinbauer. Varför se? Jo den handlar om en rätt bitter och förbannad äldre</p><p>herre (husbilsförsäljare), vid namn Jack Rebney, men samtidigt en fri-tänkare med många "insikter" </p><p>som har mycket värme och humor. Kortfattat är han som en del minns/känner sin mor/farfar </p><p>fast upphöjt i 10, minst.</p><p>Jag hade inte tidigare hört talas om denna man, då han verkar vara </p><p>ett känt fenomen genom internet och youtube. Men för er som också missat denna</p><p>underhållande man vill jag rekommendera er att kika på följande klipp (dokumentären är mycket MAGNIFIK),</p><p></p><p><a href="http://svtplay.se/v/2205649/dox/winnebago_man" target="_blank">Hela dokumentären på Svt Play</a></p><p></p><p>[MEDIA=youtube]drj-ZSGssYA[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>Mycket nöje!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedelphin, post: 818601"] Idag slog jag av en slump på Svt och såg halva reprisen av en dokumentär från den 26/10. Den heter "Winnebago man" och är gjord av filmaren Ben Steinbauer. Varför se? Jo den handlar om en rätt bitter och förbannad äldre herre (husbilsförsäljare), vid namn Jack Rebney, men samtidigt en fri-tänkare med många "insikter" som har mycket värme och humor. Kortfattat är han som en del minns/känner sin mor/farfar fast upphöjt i 10, minst. Jag hade inte tidigare hört talas om denna man, då han verkar vara ett känt fenomen genom internet och youtube. Men för er som också missat denna underhållande man vill jag rekommendera er att kika på följande klipp (dokumentären är mycket MAGNIFIK), [url=http://svtplay.se/v/2205649/dox/winnebago_man]Hela dokumentären på Svt Play[/url] [MEDIA=youtube]drj-ZSGssYA[/MEDIA] Mycket nöje! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Winnebago man - ett måste, stor underhållning!
Tillbaka
Topp