Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Winter jam!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rrens" data-source="post: 591038"><p>Så du tycker alltså att Jon har bättre stil än Henrik. Inte bara det, Jon går först och whinar på att fel personer kom in på finalen. Blir skitsur senare för att han "bara" fick 270 för en dub. Alla körde ju för fan dubs och det är inget som står ut med det. Phil Casabon körde med sjukaste stilen jag sett och tycker ja var värd att vinna.</p><p></p><p>Varför Jon failade på landningen på dom andra två hoppen skyller han på att han var så besviken på sina tidigare poäng.</p><p></p><p>Och NEJ, jag kommer nog aldrig att tycka att Jon har lika bra stil som Henrik.</p><p>Punkt slut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rrens, post: 591038"] Så du tycker alltså att Jon har bättre stil än Henrik. Inte bara det, Jon går först och whinar på att fel personer kom in på finalen. Blir skitsur senare för att han "bara" fick 270 för en dub. Alla körde ju för fan dubs och det är inget som står ut med det. Phil Casabon körde med sjukaste stilen jag sett och tycker ja var värd att vinna. Varför Jon failade på landningen på dom andra två hoppen skyller han på att han var så besviken på sina tidigare poäng. Och NEJ, jag kommer nog aldrig att tycka att Jon har lika bra stil som Henrik. Punkt slut [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Winter jam!
Tillbaka
Topp