Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Winter Weekend 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 852263" data-attributes="member: 53337"><p>Tror du menar secondhands golden air och oxborn session i tandådalen?</p><p></p><p>har hört att nya driftchefen (eller liknande) i tandådalen bestämt att de kommer tas från stora backen och köras i superparken, även att det kommer flyttas till slutet av vintern och köras på vårkanten.</p><p></p><p>För att kunna se eventet måste man alltså köpa liftkort och åka runt eller gå upp igenom skogen.. vilket suger! Sen kommer också mörkret som ligger runt arenan som det vara innan inte att finnas, så ljusshower och liknande kommer förmodligen inte bli lika coola.</p><p></p><p>Dåligt val tandådalen säger jag, har ju varit riktigt lyckat de företågende åren, bästa svenska bigair tävlingarna i mitt tycke, med stört bra ös, åkglädje och show! Hoppas tandådalen tänker till både en och två gånger!</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 852263, member: 53337"] Tror du menar secondhands golden air och oxborn session i tandådalen? har hört att nya driftchefen (eller liknande) i tandådalen bestämt att de kommer tas från stora backen och köras i superparken, även att det kommer flyttas till slutet av vintern och köras på vårkanten. För att kunna se eventet måste man alltså köpa liftkort och åka runt eller gå upp igenom skogen.. vilket suger! Sen kommer också mörkret som ligger runt arenan som det vara innan inte att finnas, så ljusshower och liknande kommer förmodligen inte bli lika coola. Dåligt val tandådalen säger jag, har ju varit riktigt lyckat de företågende åren, bästa svenska bigair tävlingarna i mitt tycke, med stört bra ös, åkglädje och show! Hoppas tandådalen tänker till både en och två gånger! /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Winter Weekend 2011
Tillbaka
Topp