Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Woodward inomhusanläggning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sodium" data-source="post: 542273" data-attributes="member: 86954"><p>Ser riktigt sjukt najs ut!</p><p>Att ha ett ställe där man kan samla skate, inlines, skidor, snowboard, bmx och trampolin inomhus är riktigt grymt, och vi får hoppas att kommunerna i Sverige också inser det, och ger många ungdomar en grym fritid. Dessutom för en inte allt för dyr peng *host*Uppsala Konsert&Kongress*host*, om jag inte misstar mig?</p><p>Man tycker ju att kommunerna borde kunna sponsra något för ungdomarna, eller kanske en företagssponsrad hall, det borde ju kunna ge rätt mycket publicitet med "GE-hallen" tex. speciellt när den skulle vara den enda i Sverige?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sodium, post: 542273, member: 86954"] Ser riktigt sjukt najs ut! Att ha ett ställe där man kan samla skate, inlines, skidor, snowboard, bmx och trampolin inomhus är riktigt grymt, och vi får hoppas att kommunerna i Sverige också inser det, och ger många ungdomar en grym fritid. Dessutom för en inte allt för dyr peng *host*Uppsala Konsert&Kongress*host*, om jag inte misstar mig? Man tycker ju att kommunerna borde kunna sponsra något för ungdomarna, eller kanske en företagssponsrad hall, det borde ju kunna ge rätt mycket publicitet med "GE-hallen" tex. speciellt när den skulle vara den enda i Sverige? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Woodward inomhusanläggning
Tillbaka
Topp