Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 977220" data-attributes="member: 32948"><p>Svenskt sportforum är det som drar i trådarna nu. Man måste tydligen betala för att få vara med, tight för oss småmärken!</p><p>Från DPS sida planerar vi i alla fall att dyka upp i Åre och Hemsedal, men det är oklart om och i så fall hur vi får vara med. Jag hoppas att skidorterna tar emot oss med öppna armar som vanligt och att vi får en plats för vårt tält som vanligt i testområdet, då jag tror att de små nischmärkena är viktiga för att dra folk till eventet. Jag misstänker att det skulle kunna bli ett rejält missnöje på det här forumet om småtillverkarna helt plötsligt portas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 977220, member: 32948"] Svenskt sportforum är det som drar i trådarna nu. Man måste tydligen betala för att få vara med, tight för oss småmärken! Från DPS sida planerar vi i alla fall att dyka upp i Åre och Hemsedal, men det är oklart om och i så fall hur vi får vara med. Jag hoppas att skidorterna tar emot oss med öppna armar som vanligt och att vi får en plats för vårt tält som vanligt i testområdet, då jag tror att de små nischmärkena är viktiga för att dra folk till eventet. Jag misstänker att det skulle kunna bli ett rejält missnöje på det här forumet om småtillverkarna helt plötsligt portas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Tillbaka
Topp