Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 977236" data-attributes="member: 12152"><p>Skidtest i Lindvallen är ju helt meningslöst. Det lutar alldeles för lite. Lite soft pistat i Gustav och allt går bra...</p><p></p><p>Likaså tycker jag att det är magstarkt att ta betalt av utställarna på skidtestet. Det är ju trots allt de som ser till att det kommer folk och alla som är där köper liftkort, hyr stugor, bor på hotell och köper Mamma Scan på Ica tack vare att vi vet att det finns intressanta grejor att testa. Det är ju inte direkt knökat andra helger i december innan jul... Så Sportforum borde kunna göra någon deal med Skistart istället tycker jag. </p><p></p><p>Ett skidtest med ett Intersportsortiment från de fem största tillverkarna... jojo, kul. För Lasse Sportlov med fru Kerstin möjligen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 977236, member: 12152"] Skidtest i Lindvallen är ju helt meningslöst. Det lutar alldeles för lite. Lite soft pistat i Gustav och allt går bra... Likaså tycker jag att det är magstarkt att ta betalt av utställarna på skidtestet. Det är ju trots allt de som ser till att det kommer folk och alla som är där köper liftkort, hyr stugor, bor på hotell och köper Mamma Scan på Ica tack vare att vi vet att det finns intressanta grejor att testa. Det är ju inte direkt knökat andra helger i december innan jul... Så Sportforum borde kunna göra någon deal med Skistart istället tycker jag. Ett skidtest med ett Intersportsortiment från de fem största tillverkarna... jojo, kul. För Lasse Sportlov med fru Kerstin möjligen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Tillbaka
Topp