Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 977558" data-attributes="member: 102471"><p>Här är mailet jag fick från en vän som mailade med Sälen:</p><p></p><p>Jag pratade precis med eventansvarig här i Sälen och det enda som kan komma att ske är att det blir en differentiering mellan Tandådalens och Lindvallens skidtestarhelg där det blir fler små leverantörer på den ena platsen, men så har det i princip varit av sig själv de senaste åren då fler små och nischade har varit i Tandådalen än i Lindvallen.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Åre vågar jag inte svara exakt på hur deras upplägg ser ut men det finns inget beslut än på att Sportforum skulle vara ensamma på skidtestarhelgerna. Vill du få mer detaljerad information så avvakta till början på hösten då mer exakt information om respektive helg kommer. Det är mycket folk på semester för tillfället och alla avtal är inte klara ännu.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Vänliga hälsningar</p><p></p><p>Nina Hallström</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 977558, member: 102471"] Här är mailet jag fick från en vän som mailade med Sälen: Jag pratade precis med eventansvarig här i Sälen och det enda som kan komma att ske är att det blir en differentiering mellan Tandådalens och Lindvallens skidtestarhelg där det blir fler små leverantörer på den ena platsen, men så har det i princip varit av sig själv de senaste åren då fler små och nischade har varit i Tandådalen än i Lindvallen. Åre vågar jag inte svara exakt på hur deras upplägg ser ut men det finns inget beslut än på att Sportforum skulle vara ensamma på skidtestarhelgerna. Vill du få mer detaljerad information så avvakta till början på hösten då mer exakt information om respektive helg kommer. Det är mycket folk på semester för tillfället och alla avtal är inte klara ännu. Vänliga hälsningar Nina Hallström [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Tillbaka
Topp