Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 979575" data-attributes="member: 28391"><p>Jag säljer lite snowboards på fritiden och har ett handelsbolag tillsammans med en partner. Det kan vara ganska stor del av ett räkenskapsår då det inte finns 18750:- i kassan. Oftast är pengarna bundna i varulager. Vårt lilla bolag har trots denna skrala kassa gått med vinst de senaste åren och företaget ligger verkligen inte illa till.</p><p></p><p>Jag tror fortfarande att de flesta här på forumet har en aning om hur lite pengar man tjänar på att sälja 50 par skidor eller 50 snowboards.</p><p></p><p>Vårt bolag har inte sina uppgifter på eniro.se på grund av att det kostar typ 1000+moms :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 979575, member: 28391"] Jag säljer lite snowboards på fritiden och har ett handelsbolag tillsammans med en partner. Det kan vara ganska stor del av ett räkenskapsår då det inte finns 18750:- i kassan. Oftast är pengarna bundna i varulager. Vårt lilla bolag har trots denna skrala kassa gått med vinst de senaste åren och företaget ligger verkligen inte illa till. Jag tror fortfarande att de flesta här på forumet har en aning om hur lite pengar man tjänar på att sälja 50 par skidor eller 50 snowboards. Vårt bolag har inte sina uppgifter på eniro.se på grund av att det kostar typ 1000+moms :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
wtf - har de kapat skidtestarhelgen i tandådalen
Tillbaka
Topp