Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
WTR sula och gripwalk bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 1141409" data-attributes="member: 12646"><p>Hmm...</p><p>Det ska tydligen inte funka enl. de officiella rapporterna. (ännu ska sägas..)</p><p>Själv så skickar jag ner mina Atomic HU XTD 130 i de bindningar som sitter på den skida som ska köras.</p><p>I Gripwalk bindningar funkar det helt ok, dock lite knöligt att få framdelen på pjäxan att passa perfekt i bindningen. Känns som sulan fram på WTR:n är lite tjockare än Gripwalken. Ännu knöligare är det att få ner pjäxorna i "normala" bindningar. Men det funkar. </p><p>Är det säkert? </p><p>Löser bindningen ut som den ska? </p><p>Garanterat inte. </p><p>Kommer jag använda mina pjäxor som "allroundare" trots detta.</p><p>Ja.</p><p>Rekommenderar jag detta sätt till andra?</p><p>Nope.</p><p>Hoppas att du, trots mina svar, blivit något klokare i denna fråga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 1141409, member: 12646"] Hmm... Det ska tydligen inte funka enl. de officiella rapporterna. (ännu ska sägas..) Själv så skickar jag ner mina Atomic HU XTD 130 i de bindningar som sitter på den skida som ska köras. I Gripwalk bindningar funkar det helt ok, dock lite knöligt att få framdelen på pjäxan att passa perfekt i bindningen. Känns som sulan fram på WTR:n är lite tjockare än Gripwalken. Ännu knöligare är det att få ner pjäxorna i "normala" bindningar. Men det funkar. Är det säkert? Löser bindningen ut som den ska? Garanterat inte. Kommer jag använda mina pjäxor som "allroundare" trots detta. Ja. Rekommenderar jag detta sätt till andra? Nope. Hoppas att du, trots mina svar, blivit något klokare i denna fråga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
WTR sula och gripwalk bindning
Tillbaka
Topp