Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.jon-olsson.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 253819" data-attributes="member: 43586"><p>Jag tycker sidan är bra, den är seriöt gjord och bilderna är minst sagt fängslande.</p><p></p><p>Har pillat mig igenom menyerna och, förutom det som är sagt ovan, har jag lite förslag på förbättringar.</p><p>När man tittar på bilderna så förändras storleken på flash-fönstret där bilderna visas beroende på hur stor bilden är.</p><p>Detta är en sådan grej som man störs lite utav eftersom man efter varje bild då måste flytta muspekaren för att trycka på "next"-knappen. </p><p>Alltså hade det varit bättre om fönstret varit fast, och om bilderna - oavsett storlek - ändrades i fönstret. </p><p></p><p>Under fliken "Sponsors", borde det kanske länkas till sponsorernas repektive sidor? </p><p></p><p>Litet I-landsproblem, i know. Men om du ändå ville ha förslag på förbättringar.</p><p></p><p>Over and out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 253819, member: 43586"] Jag tycker sidan är bra, den är seriöt gjord och bilderna är minst sagt fängslande. Har pillat mig igenom menyerna och, förutom det som är sagt ovan, har jag lite förslag på förbättringar. När man tittar på bilderna så förändras storleken på flash-fönstret där bilderna visas beroende på hur stor bilden är. Detta är en sådan grej som man störs lite utav eftersom man efter varje bild då måste flytta muspekaren för att trycka på "next"-knappen. Alltså hade det varit bättre om fönstret varit fast, och om bilderna - oavsett storlek - ändrades i fönstret. Under fliken "Sponsors", borde det kanske länkas till sponsorernas repektive sidor? Litet I-landsproblem, i know. Men om du ändå ville ha förslag på förbättringar. Over and out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.jon-olsson.com
Tillbaka
Topp