Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
www.junkyard.se
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Second" data-source="post: 411280" data-attributes="member: 81280"><p>tjenare! undrar om någon vet när dom börjar sälja ut snowboardar och tillbehör på rea?</p><p></p><p>är det någon som har köpt där, och hur mkt går priserna ner?</p><p>en kompis till mig köpte en bräda där för 1200 som tidigare hade kostat 6000, men han kommer dock ej ihåg när rean satte igång.</p><p></p><p></p><p>tacksam för svar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>/M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Second, post: 411280, member: 81280"] tjenare! undrar om någon vet när dom börjar sälja ut snowboardar och tillbehör på rea? är det någon som har köpt där, och hur mkt går priserna ner? en kompis till mig köpte en bräda där för 1200 som tidigare hade kostat 6000, men han kommer dock ej ihåg när rean satte igång. tacksam för svar :) /M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
www.junkyard.se
Tillbaka
Topp