Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
www.masoski.se ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jet" data-source="post: 449020" data-attributes="member: 43615"><p>Är inte helt sant det där... Priset för de b-sponsrade åkarna var lite mer än inköpspriset, lite drygt halva butikspriset. Sen att skidorna var dyra är en helt annan femma... </p><p>Och självklart ville dom att du skulle göra bra reklam för dom och prestera bra i tävlingar. Vad tror du annars man har sponsrade åkare till? Är knappast någon vägörenhetsinrättning att driva skidagentur... Finns ju smågrabbar som gör 900:or åt alla fyra hållen och ändå inte kvalificerar sig för spons. Problemet är att en massa ungdomar tror att dom kan få en massa saker sjukt billigt eller grattis utan att ge något i gengäld. Har man inget att komma med bör man kanske inte ställa så höga krav eller?</p><p></p><p>Jag är iofs lite partisk iom att jag körde för dom 2 säsonger... Men jag hade aldrig några problem med vare sig priser (kan vara för att jag inte är 15 bast och faktiskt tjänar mina egna pengar...) Bra skidor, trevlig personal både hos Masoski och High Society i USA samt servicen.</p><p></p><p>Sen vet jag att Masoski hade både problem med leveranserna ifrån USA samt produktionsfel på den 08/09 års parkskida som teamet fick. Den skidan var tydligen fortfarande under utveckling och var för mjuka under bindningen.</p><p></p><p>Masoski, den svenska agenturen för HS har för övrigt nu lagt ner sin verksamhet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jet, post: 449020, member: 43615"] Är inte helt sant det där... Priset för de b-sponsrade åkarna var lite mer än inköpspriset, lite drygt halva butikspriset. Sen att skidorna var dyra är en helt annan femma... Och självklart ville dom att du skulle göra bra reklam för dom och prestera bra i tävlingar. Vad tror du annars man har sponsrade åkare till? Är knappast någon vägörenhetsinrättning att driva skidagentur... Finns ju smågrabbar som gör 900:or åt alla fyra hållen och ändå inte kvalificerar sig för spons. Problemet är att en massa ungdomar tror att dom kan få en massa saker sjukt billigt eller grattis utan att ge något i gengäld. Har man inget att komma med bör man kanske inte ställa så höga krav eller? Jag är iofs lite partisk iom att jag körde för dom 2 säsonger... Men jag hade aldrig några problem med vare sig priser (kan vara för att jag inte är 15 bast och faktiskt tjänar mina egna pengar...) Bra skidor, trevlig personal både hos Masoski och High Society i USA samt servicen. Sen vet jag att Masoski hade både problem med leveranserna ifrån USA samt produktionsfel på den 08/09 års parkskida som teamet fick. Den skidan var tydligen fortfarande under utveckling och var för mjuka under bindningen. Masoski, den svenska agenturen för HS har för övrigt nu lagt ner sin verksamhet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
www.masoski.se ?
Tillbaka
Topp