Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
X Games 2008 LIVE ONLINE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaMelin" data-source="post: 408720" data-attributes="member: 32561"><p>Kalleeee har rätt, fel av mig. Gjorde fel då jag utgick från CET <strong>minus</strong> 8 h istället för att utgå från MT <strong>plus</strong> 8 h.</p><p></p><p>Så att tiderna som gäller är de utskrivna <strong>PLUS</strong> 8h ---> ikväll klockan <strong>18.00</strong> drar det igång. Superpipefinalen sparkar således igång klockan 03.30 inatt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaMelin, post: 408720, member: 32561"] Kalleeee har rätt, fel av mig. Gjorde fel då jag utgick från CET [b]minus[/b] 8 h istället för att utgå från MT [b]plus[/b] 8 h. Så att tiderna som gäller är de utskrivna [b]PLUS[/b] 8h ---> ikväll klockan [b]18.00[/b] drar det igång. Superpipefinalen sparkar således igång klockan 03.30 inatt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
X Games 2008 LIVE ONLINE
Tillbaka
Topp