Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
X-games snowboard slopestyle
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 513080" data-attributes="member: 54672"><p>Jag pratar om att xgames är en tävling för sporten Snowboard, Travis vann inte en sportslig seger vilket jag tror du håller med om. Att publiken röstade på Travis handlade helt och hållet om okunskap och nativitet. Dom röstade på honom främst för att han var amerikan men även för att han gjorde ett trick som i deras ögon så "häftigt" ut. </p><p></p><p>Det är här man kan diskutera åt vilket håll man vill att sporten Snowboard (gäller skidor också) ska gå åt. Det är trotts allt en sport likväl som en livstil vare sig du vill det eller inte. Då är frågan om man ska lägga ett guld i händerna på okunniga och patriotiska bönder i det som ska vara "extremsportens OS"? Måste ju ändå vara så att den bästa utövaren av sporten, i det här fallet absolut inte Travis, tar hem guldet i OS!?</p><p></p><p>Enligt mig genomfördes xgames på ett skamligt sätt och man kan bara hoppas på att JOI och JOSS tar över rollen som "extremsportens OS".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 513080, member: 54672"] Jag pratar om att xgames är en tävling för sporten Snowboard, Travis vann inte en sportslig seger vilket jag tror du håller med om. Att publiken röstade på Travis handlade helt och hållet om okunskap och nativitet. Dom röstade på honom främst för att han var amerikan men även för att han gjorde ett trick som i deras ögon så "häftigt" ut. Det är här man kan diskutera åt vilket håll man vill att sporten Snowboard (gäller skidor också) ska gå åt. Det är trotts allt en sport likväl som en livstil vare sig du vill det eller inte. Då är frågan om man ska lägga ett guld i händerna på okunniga och patriotiska bönder i det som ska vara "extremsportens OS"? Måste ju ändå vara så att den bästa utövaren av sporten, i det här fallet absolut inte Travis, tar hem guldet i OS!? Enligt mig genomfördes xgames på ett skamligt sätt och man kan bara hoppas på att JOI och JOSS tar över rollen som "extremsportens OS". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
X-games snowboard slopestyle
Tillbaka
Topp