Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
X-scream cracks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joergen Sandbakken" data-source="post: 3678"><p>Kjopte et par X-scream series (195 cm) i desember og brukte de 6 dager som telemarkski for de delaminerte og boyde seg. En glippe paa ca 12 cm mellom staalkanten og capen - 30 cm fra skituppen. Fikk et par nye som reklamasjon og reiste til Sveits. </p><p></p><p>Etter 12 dager uten problemer leser jeg paa www.skinet.com at X-screamens topplaminat sprekker opp ved bakre og fremre prolink - og da jeg sjekket etter paa mine "nye" ski saa jeg ogsaa sprekker. De gaar paa tvers av skien.</p><p></p><p>Er det flere som har sett det samme?? Oppfordrer alle til aa sjekke sine ski, og skrive inn dersom de har tilsvarende sprekker slik at Salomon kan gjores klar over problemet - reklamasjoner etc.</p><p></p><p>Ellers er screamen en fet ski!</p><p></p><p>Sno hardt</p><p>Jorgen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joergen Sandbakken, post: 3678"] Kjopte et par X-scream series (195 cm) i desember og brukte de 6 dager som telemarkski for de delaminerte og boyde seg. En glippe paa ca 12 cm mellom staalkanten og capen - 30 cm fra skituppen. Fikk et par nye som reklamasjon og reiste til Sveits. Etter 12 dager uten problemer leser jeg paa www.skinet.com at X-screamens topplaminat sprekker opp ved bakre og fremre prolink - og da jeg sjekket etter paa mine "nye" ski saa jeg ogsaa sprekker. De gaar paa tvers av skien. Er det flere som har sett det samme?? Oppfordrer alle til aa sjekke sine ski, og skrive inn dersom de har tilsvarende sprekker slik at Salomon kan gjores klar over problemet - reklamasjoner etc. Ellers er screamen en fet ski! Sno hardt Jorgen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
X-scream cracks
Tillbaka
Topp