Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
x-screem suger sten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 3835" data-attributes="member: 10565"><p>Vad menar du med "halva bakkappan" egentligen? Pratar du gamla bakistegspjuck, eller? Om du har lyckats skrapa igenom hela capskalet på bakdelen på två månader är det ju bara helt naturligt att börja undra hur din teknik egentligen ser ut. X-Screamen (Sèries) har ju ett lager av metall (titanal som det kallas på finspråk) som ligger under det yttersta glasfiberskiktet. Det har tagit en hel del stryk på mitt par utan att släppa igenom stålkanterna. Om du menar den svarta plastgrej som sitter längst bak på skidan är saken en helt annan. Jag fick en reklamation godkänd av Salomon för att plastbiten satt lite löst. Jag pladdrade på lite i bästa helylleton om delaminering och felaktigt limmade skidor... endast provåkt... bla, bla... kör bara blåa backar...bla bla... sten? nä aldrig... och vips kom det ett par nya lagg på posten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 3835, member: 10565"] Vad menar du med "halva bakkappan" egentligen? Pratar du gamla bakistegspjuck, eller? Om du har lyckats skrapa igenom hela capskalet på bakdelen på två månader är det ju bara helt naturligt att börja undra hur din teknik egentligen ser ut. X-Screamen (Sèries) har ju ett lager av metall (titanal som det kallas på finspråk) som ligger under det yttersta glasfiberskiktet. Det har tagit en hel del stryk på mitt par utan att släppa igenom stålkanterna. Om du menar den svarta plastgrej som sitter längst bak på skidan är saken en helt annan. Jag fick en reklamation godkänd av Salomon för att plastbiten satt lite löst. Jag pladdrade på lite i bästa helylleton om delaminering och felaktigt limmade skidor... endast provåkt... bla, bla... kör bara blåa backar...bla bla... sten? nä aldrig... och vips kom det ett par nya lagg på posten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
x-screem suger sten
Tillbaka
Topp