Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
x
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="truetwang" data-source="post: 604455" data-attributes="member: 101573"><p>Hej, jag körde på ett par K2 Extreme (179) hela förra säsongen, både i alperna och i Sverige! Så mycket offpist som möjligt! Extremen funkar mycket bra utanför pist och är grym i pist, är ingen parkåkare så det kan jag inte kommentera. Skidan är en mycket bra allroundare. Jag har precis skaffat ett par Völkl Mantra (184) för att få lite extra flyt i pudret men ändå behålla goda pistegenskaper. Om du är en duktig carvare behöver du inte vara rädd för lite bredare skidor. Jag var lite rädd för att skaffa för breda skidor förra året pga att visste att det kom bli mycket piståkning hur gärna man än vill åka midjedjupt! Med facit i hand rekommenderar jag att du kan gå upp i midjan! Du kommer dock inte bli missnöjd med ett par K2 Extreme, grym skida!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="truetwang, post: 604455, member: 101573"] Hej, jag körde på ett par K2 Extreme (179) hela förra säsongen, både i alperna och i Sverige! Så mycket offpist som möjligt! Extremen funkar mycket bra utanför pist och är grym i pist, är ingen parkåkare så det kan jag inte kommentera. Skidan är en mycket bra allroundare. Jag har precis skaffat ett par Völkl Mantra (184) för att få lite extra flyt i pudret men ändå behålla goda pistegenskaper. Om du är en duktig carvare behöver du inte vara rädd för lite bredare skidor. Jag var lite rädd för att skaffa för breda skidor förra året pga att visste att det kom bli mycket piståkning hur gärna man än vill åka midjedjupt! Med facit i hand rekommenderar jag att du kan gå upp i midjan! Du kommer dock inte bli missnöjd med ett par K2 Extreme, grym skida!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
x
Tillbaka
Topp