Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
x
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gzon68" data-source="post: 604473" data-attributes="member: 21558"><p>Av dessa gillar jag K2 Hardside bäst. Har inte testat Dynastar Sultan men väl Mythic Rider som är en mycket bra allroundskida. Sultan verkar snarlik men med mindre radie, dvs bättre på korta svängar.</p><p></p><p>Såg fel på din vikt, men i och med att du är 190cm lång så skall du definitivt ha över 180 cm. Generellt gäller att skidor skall vara ungefär som din längd om det inte rör sig om rena slalom eller kortsvängscarvers. </p><p></p><p>Vore jag du skulle jag köpa 188cm K2 Hardside, de har bra pris inkl. bindningar på Conrad ser jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gzon68, post: 604473, member: 21558"] Av dessa gillar jag K2 Hardside bäst. Har inte testat Dynastar Sultan men väl Mythic Rider som är en mycket bra allroundskida. Sultan verkar snarlik men med mindre radie, dvs bättre på korta svängar. Såg fel på din vikt, men i och med att du är 190cm lång så skall du definitivt ha över 180 cm. Generellt gäller att skidor skall vara ungefär som din längd om det inte rör sig om rena slalom eller kortsvängscarvers. Vore jag du skulle jag köpa 188cm K2 Hardside, de har bra pris inkl. bindningar på Conrad ser jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
x
Tillbaka
Topp