Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
XXL för små?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 407176" data-attributes="member: 46762"><p>karlns tips om EHP är ett bra tips, jag har själv varit jäkligt sugen på den, men Lotus har alltid stått högre upp på listan... DU har inte funderat på Völkl Katana i 197 eller Salomons nya XW Lab? Kanske inte lika nytänkande som Lotus och EHP, men stora skidor för stor åkning.</p><p></p><p>Lite rättelse till min tidigare post, Lotus 120 finns inte i 200 cm och flex 3, det är enbart till 190 som man kan få flex 3, iaf. sett till DPS's hemsida... Efterfrågan finns på 200/f.3 så om du verkligen vill så ska det inte vara allt för omöjligt. Några på TGR vill ha i 200/f.3 och 138:an i 202/f.3 önskas också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 407176, member: 46762"] karlns tips om EHP är ett bra tips, jag har själv varit jäkligt sugen på den, men Lotus har alltid stått högre upp på listan... DU har inte funderat på Völkl Katana i 197 eller Salomons nya XW Lab? Kanske inte lika nytänkande som Lotus och EHP, men stora skidor för stor åkning. Lite rättelse till min tidigare post, Lotus 120 finns inte i 200 cm och flex 3, det är enbart till 190 som man kan få flex 3, iaf. sett till DPS's hemsida... Efterfrågan finns på 200/f.3 så om du verkligen vill så ska det inte vara allt för omöjligt. Några på TGR vill ha i 200/f.3 och 138:an i 202/f.3 önskas också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
XXL för små?
Tillbaka
Topp