Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
xxl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bo87" data-source="post: 199325" data-attributes="member: 32300"><p>Bara för att ni faschister som ska ha åsikter om XXL-kläder kommer och förpestar något som kunde blivit ett trevligt inlägg ska jag spama på varenda jävla inlägg med orden arc'teryx, marmot, klättermusen eller något annat märke som man får bulle i brallan av.</p><p></p><p>För att föra lite ljus i frågan kan jag varmt rekommendera White Out från norge eller Obermeyer (det sägs att de allra största kläderna kommer därifrån). Airyx är också trevligt.</p><p></p><p>Dessutom, storleken är viktigare än färgen på plagget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bo87, post: 199325, member: 32300"] Bara för att ni faschister som ska ha åsikter om XXL-kläder kommer och förpestar något som kunde blivit ett trevligt inlägg ska jag spama på varenda jävla inlägg med orden arc'teryx, marmot, klättermusen eller något annat märke som man får bulle i brallan av. För att föra lite ljus i frågan kan jag varmt rekommendera White Out från norge eller Obermeyer (det sägs att de allra största kläderna kommer därifrån). Airyx är också trevligt. Dessutom, storleken är viktigare än färgen på plagget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
xxl
Tillbaka
Topp