Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
yawohl! zell am see 05/06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xplore" data-source="post: 129499" data-attributes="member: 52996"><p>den 29e november drar jag ner igen.. vi är förmodligen 3 stycken som åker tillsammans! men vi vill ju va fler, inga bilplatser dock för vi flyger ner vilket är ungefär en miljard kroner billigare! </p><p>lägenheten är på G och där kommer det att finnas gott om stjärterum!</p><p>så är du sugen är det ju bara att höra av sig, börjar bli dags att tänka på refrängen!</p><p>tack o hej Soffan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xplore, post: 129499, member: 52996"] den 29e november drar jag ner igen.. vi är förmodligen 3 stycken som åker tillsammans! men vi vill ju va fler, inga bilplatser dock för vi flyger ner vilket är ungefär en miljard kroner billigare! lägenheten är på G och där kommer det att finnas gott om stjärterum! så är du sugen är det ju bara att höra av sig, börjar bli dags att tänka på refrängen! tack o hej Soffan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
yawohl! zell am see 05/06
Tillbaka
Topp