Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Yet another “what skis should I buy” thread
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmartin" data-source="post: 1052533" data-attributes="member: 151940"><p>Hej Xsve,</p><p></p><p>Mycket tacksam för dina komentarer, men lite svårt att dra en slutsats:</p><p></p><p></p><p>Jag inser att detta är viktigt. Men hur vet man att materialet och byggkvaliteten håller rätt standard. Är tillexempel Völkl RTM 84, Hendryx FUNKALLISTIC 188 och Rossignol Experience88 skidor som håller rätt standard. Vad skall jag titta efter? Vilka märken håller standard?</p><p></p><p></p><p>Jag läser detta som tiprocker är generellt det jag ska leta efter, men även om det är en fullrocker, så länge det inte är en "banan" version, funkar bra i pist? </p><p></p><p>Vilken av Völkl RTM 84, Völkl RTM 81, Hendryx FUNKALLISTIC 188 eller Rossignol Experience88 tycker du jag borde jag välja? Eller kanske någon annan skida?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmartin, post: 1052533, member: 151940"] Hej Xsve, Mycket tacksam för dina komentarer, men lite svårt att dra en slutsats: Jag inser att detta är viktigt. Men hur vet man att materialet och byggkvaliteten håller rätt standard. Är tillexempel Völkl RTM 84, Hendryx FUNKALLISTIC 188 och Rossignol Experience88 skidor som håller rätt standard. Vad skall jag titta efter? Vilka märken håller standard? Jag läser detta som tiprocker är generellt det jag ska leta efter, men även om det är en fullrocker, så länge det inte är en "banan" version, funkar bra i pist? Vilken av Völkl RTM 84, Völkl RTM 81, Hendryx FUNKALLISTIC 188 eller Rossignol Experience88 tycker du jag borde jag välja? Eller kanske någon annan skida? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Yet another “what skis should I buy” thread
Tillbaka
Topp