Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ytterligare en som vill ha hjälp med skidval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsus" data-source="post: 1094191" data-attributes="member: 57573"><p>Åker själv på ett par Völkl RTM 81 som jag är mycket nöjd med och som stämmer väl in på din beskrivning. Valde 81 före 84 för att hemmabacken är relativt kort och ville ha en skida som är snabb kant till kant.</p><p>Jag skulle tro att RTM 84 är ett kanonval i ditt fall!</p><p>Blizzard Brahma har fått bra betyg i tester som ett alternativ.</p><p>Även Nordica har liknande skidor som får bra betyg varje år.</p><p></p><p>Viktigt för dig är längden, är 178cm lagom eller ska/kan du gå upp några cm?</p><p>Längre skidor kräver högre fart och längre backar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsus, post: 1094191, member: 57573"] Åker själv på ett par Völkl RTM 81 som jag är mycket nöjd med och som stämmer väl in på din beskrivning. Valde 81 före 84 för att hemmabacken är relativt kort och ville ha en skida som är snabb kant till kant. Jag skulle tro att RTM 84 är ett kanonval i ditt fall! Blizzard Brahma har fått bra betyg i tester som ett alternativ. Även Nordica har liknande skidor som får bra betyg varje år. Viktigt för dig är längden, är 178cm lagom eller ska/kan du gå upp några cm? Längre skidor kräver högre fart och längre backar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ytterligare en som vill ha hjälp med skidval
Tillbaka
Topp