Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ytterligare en tråd om vilken första bräda som borde väljas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HenkaS" data-source="post: 1060052" data-attributes="member: 153803"><p>Det blev en Slipstream Platypus med drop through, om någon undrar. Jag är nöjd än så länge, men har bara åkt på den i ett par dagar nu. Något fartmonster är den inte, men är riktigt skön att sparka sig fram på så länge det inte går uppför för mycket och det går snabbare än att gå (-: Att jag inte lyckas med tricken jag försöker mig på kan jag nog inte skylla på brädan..</p><p></p><p>Jag valde bort överdriven flex och camber efter att ha provat en Dervish. Jag tyckte inte det verkade göra så mycket för komforten. Att kombinera för lite flex med camber tror jag är skräp för pushing också. Skulle jag hoppa på carving-tåget i framtiden så skulle jag nog vilja ha vettig flex och camber ändå.</p><p></p><p>Jag har läst mycket skräp om Slipstream, men jag tror de har fått ordning på kvalitén nu. Skulle jag i värsta fall ångra mitt köp så har jag iaf mina välrenommerade paris-truckar och en rätt vettig uppsättning hjul att sätta på ett nytt deck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HenkaS, post: 1060052, member: 153803"] Det blev en Slipstream Platypus med drop through, om någon undrar. Jag är nöjd än så länge, men har bara åkt på den i ett par dagar nu. Något fartmonster är den inte, men är riktigt skön att sparka sig fram på så länge det inte går uppför för mycket och det går snabbare än att gå (-: Att jag inte lyckas med tricken jag försöker mig på kan jag nog inte skylla på brädan.. Jag valde bort överdriven flex och camber efter att ha provat en Dervish. Jag tyckte inte det verkade göra så mycket för komforten. Att kombinera för lite flex med camber tror jag är skräp för pushing också. Skulle jag hoppa på carving-tåget i framtiden så skulle jag nog vilja ha vettig flex och camber ändå. Jag har läst mycket skräp om Slipstream, men jag tror de har fått ordning på kvalitén nu. Skulle jag i värsta fall ångra mitt köp så har jag iaf mina välrenommerade paris-truckar och en rätt vettig uppsättning hjul att sätta på ett nytt deck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ytterligare en tråd om vilken första bräda som borde väljas
Tillbaka
Topp