Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Z5 eller Z3?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SofiaWallstroem" data-source="post: 115074" data-attributes="member: 44090"><p>Har bestämt att jag faktiskt ska köpa en ny kamera nu, en med mer zoom. </p><p>Funderar på Minolta Z3 eller Z5, har kollat runt lite, och när jag har kollat olika recensioner verkar det inte vara så stor skillnad på dom. Även om det känns som att den nya kameran borde vara den bättre.</p><p>Nån som vet ifall Z5 är värd dom där extra pengarna? Eller har tips på någon annan kamera, inte över 4500 med ett större minneskort?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SofiaWallstroem, post: 115074, member: 44090"] Har bestämt att jag faktiskt ska köpa en ny kamera nu, en med mer zoom. Funderar på Minolta Z3 eller Z5, har kollat runt lite, och när jag har kollat olika recensioner verkar det inte vara så stor skillnad på dom. Även om det känns som att den nya kameran borde vara den bättre. Nån som vet ifall Z5 är värd dom där extra pengarna? Eller har tips på någon annan kamera, inte över 4500 med ett större minneskort? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Z5 eller Z3?
Tillbaka
Topp