Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Z5 eller Z3?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="poi" data-source="post: 115076" data-attributes="member: 43798"><p>jag (eller pappa) har både en canon ixus 500 och en canon eos 350d.</p><p></p><p> först fick vi ixusen och detn var skitbra, sen när vi fick eosen så var den så grymt mecket bättre, det är knappt nån idé att köpa ixus om du inte vill ha just en liten kamera</p><p></p><p>eosen är ca dubbelt så dyr men ca 3 gånger så bra. hoppas att jag kunde hjälpa lite.</p><p></p><p>men är det en liten kamera du ska ha så är ixus 500 riktigt bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="poi, post: 115076, member: 43798"] jag (eller pappa) har både en canon ixus 500 och en canon eos 350d. först fick vi ixusen och detn var skitbra, sen när vi fick eosen så var den så grymt mecket bättre, det är knappt nån idé att köpa ixus om du inte vill ha just en liten kamera eosen är ca dubbelt så dyr men ca 3 gånger så bra. hoppas att jag kunde hjälpa lite. men är det en liten kamera du ska ha så är ixus 500 riktigt bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Z5 eller Z3?
Tillbaka
Topp