Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Z5 eller Z3?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SofiaWallstroem" data-source="post: 115078" data-attributes="member: 44090"><p>Har en "familjekamera" just nu, en minolta g530, som har 3x zoom, men jag vill ha mer. Den räcker inte så långt, eftersom jag inte vill använda digitala zoomen. Så en Ixus är inte aktuell, men tack för tipsen iallafall!</p><p>Och jag uttryckte mig lite dåligt, jag menade en kamera, och ett extra, större minneskort som inte skulle kosta mer än 4500 tillsammans. </p><p>Det är det som är bra med Z3 och Z5, då kan jag ta 128 mb minneskortet som vi redan har ;P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SofiaWallstroem, post: 115078, member: 44090"] Har en "familjekamera" just nu, en minolta g530, som har 3x zoom, men jag vill ha mer. Den räcker inte så långt, eftersom jag inte vill använda digitala zoomen. Så en Ixus är inte aktuell, men tack för tipsen iallafall! Och jag uttryckte mig lite dåligt, jag menade en kamera, och ett extra, större minneskort som inte skulle kosta mer än 4500 tillsammans. Det är det som är bra med Z3 och Z5, då kan jag ta 128 mb minneskortet som vi redan har ;P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Z5 eller Z3?
Tillbaka
Topp