Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
ZAG Mata, Line Blade, Extrem Formula eller Mirus Cor, that is the question
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1322087" data-attributes="member: 88096"><p>Kul att se att det finns fler gubbjibbare. Låter som vi har ungefär samma ambitioner och nästan samma ålder - ska man aldrig bli vuxen? Om du vill åka lite baklänges eller prova 360 med oklara resultat känns ju twintip som en bra sak. [redigerat: ser nu att switchåkning ska funka bra med Mirus Cor iaf]. Jag varierar också mellan en lössnöskida och en lekskida men jag valde Atomic Bent 100 som lek/pistskida. Fast den svänger för lite tycker jag så jag funderade på Bacon men nu blev jag fundersam eftersom du vill gå vidare från Bacon. Men som vanligt är jag kluven då jag gillar stabiliteten i Bent 100 och vill köra lite större svängar också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1322087, member: 88096"] Kul att se att det finns fler gubbjibbare. Låter som vi har ungefär samma ambitioner och nästan samma ålder - ska man aldrig bli vuxen? Om du vill åka lite baklänges eller prova 360 med oklara resultat känns ju twintip som en bra sak. [redigerat: ser nu att switchåkning ska funka bra med Mirus Cor iaf]. Jag varierar också mellan en lössnöskida och en lekskida men jag valde Atomic Bent 100 som lek/pistskida. Fast den svänger för lite tycker jag så jag funderade på Bacon men nu blev jag fundersam eftersom du vill gå vidare från Bacon. Men som vanligt är jag kluven då jag gillar stabiliteten i Bent 100 och vill köra lite större svängar också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
ZAG Mata, Line Blade, Extrem Formula eller Mirus Cor, that is the question
Tillbaka
Topp