Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Zai Laisa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 984751" data-attributes="member: 13390"><p>Eh, killar. Det är 2012. Kolla kalendern. </p><p>Laisan fanns alltså redan förra vintern. Klämde på den på ett skidtest FÖRRA november. Åkte den dock aldrig. Ångrar det bittert eftersom jag då ju kunnat briljera ÄNNU mer i den här tråden. Om det är möjligt att göra det vill säga. Det känns nästan som jag redan ligger på max. </p><p></p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 984751, member: 13390"] Eh, killar. Det är 2012. Kolla kalendern. Laisan fanns alltså redan förra vintern. Klämde på den på ett skidtest FÖRRA november. Åkte den dock aldrig. Ångrar det bittert eftersom jag då ju kunnat briljera ÄNNU mer i den här tråden. Om det är möjligt att göra det vill säga. Det känns nästan som jag redan ligger på max. ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Zai Laisa
Tillbaka
Topp