Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
zakopane, polen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erol" data-source="post: 51149" data-attributes="member: 13475"><p>Hej.</p><p></p><p>Var i Zakopane i juli. Då man är inbiten skidåkare hörde jag mig lite för om hur det kunde tänkas vara vintertid, och det enda jag kunde lura ut var att det var ganska mycket folk och få liftar. Jag har ingen aning om sanningshalten i detta, men det såg inte ut att vara nån gigantisk liftapparat som kunde tänkas dra igång. Fanns dock en hygglig kabin som lyfte rätt bra med folk. Annars är det ett bra ställe, vi stannade två nätter på väg söderut. Det är billigt att dricka bärs (Okocim regerar) och äta. Ganska hyffsad shopping. Tänk inte öststat, tänk alpby fast billigare och mindre hippt. Men det vore sweet med nån som ville dela med sig av skidåkarerfarenhet därifrån. </p><p></p><p>Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erol, post: 51149, member: 13475"] Hej. Var i Zakopane i juli. Då man är inbiten skidåkare hörde jag mig lite för om hur det kunde tänkas vara vintertid, och det enda jag kunde lura ut var att det var ganska mycket folk och få liftar. Jag har ingen aning om sanningshalten i detta, men det såg inte ut att vara nån gigantisk liftapparat som kunde tänkas dra igång. Fanns dock en hygglig kabin som lyfte rätt bra med folk. Annars är det ett bra ställe, vi stannade två nätter på väg söderut. Det är billigt att dricka bärs (Okocim regerar) och äta. Ganska hyffsad shopping. Tänk inte öststat, tänk alpby fast billigare och mindre hippt. Men det vore sweet med nån som ville dela med sig av skidåkarerfarenhet därifrån. Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
zakopane, polen
Tillbaka
Topp