Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Zee neue Marker Royals, Jester und Griffon X Werks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1324485" data-attributes="member: 99032"><p>Hålmönstret är detsamma. D.v.s. om du har borrat för royals förut, så kan man montera dessa i samma hål utan att pjäxmitt flyttas. Dessutom resulterar x werks i kortare fysisk kontaktlängd mot skidan, vilket påstås låta den flexa friare. Men lika kort som Pivot blir den då rakt inte.</p><p></p><p>Baksidor? Kan inte byta stoppers som förr. Bottenplatta och stopper är en enhet precis som Pivot. Surt tycker jag, men förståelig kompromiss.</p><p></p><p>Summa summarum. Ja, the ståhöjd is da shit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1324485, member: 99032"] Hålmönstret är detsamma. D.v.s. om du har borrat för royals förut, så kan man montera dessa i samma hål utan att pjäxmitt flyttas. Dessutom resulterar x werks i kortare fysisk kontaktlängd mot skidan, vilket påstås låta den flexa friare. Men lika kort som Pivot blir den då rakt inte. Baksidor? Kan inte byta stoppers som förr. Bottenplatta och stopper är en enhet precis som Pivot. Surt tycker jag, men förståelig kompromiss. Summa summarum. Ja, the ståhöjd is da shit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Zee neue Marker Royals, Jester und Griffon X Werks
Tillbaka
Topp