Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Zell am See 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="franskbaguett" data-source="post: 555770" data-attributes="member: 70209"><p>Tjena!</p><p></p><p>Tänkte dra igång en ordentlig tråd om Zell am See inför säsongen 09/10.</p><p></p><p>Jag, min flickvän och några polare gjorde säsong i Zell am See förra året och har bestämt oss nu för att även göra en denna säsong i härliga Zell!</p><p></p><p>Hade varit kul och vetat om det är några fler härliga människor som också tänkt sig eller redan bestämt sig för Zell am See nästa säsong!</p><p></p><p>Om du har några frågor om jobb/boende har jag lite jag kan rekommendera.</p><p>Jag kommer bo och jobba på annat ställe denna säsong.</p><p></p><p>Hade varit kul att få ihop ett härligt gäng, förra säsongen var underbar!</p><p></p><p>Det kommer nog inte bli en bussresa ner eftersom den tidigaste går 18 dec. Vi kommer försöka ta oss ner på annat sätt. Blir väl tåg isf, någon med bättre förslag? (Klart nej till flyg direkt)</p><p></p><p>Simma lugnt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="franskbaguett, post: 555770, member: 70209"] Tjena! Tänkte dra igång en ordentlig tråd om Zell am See inför säsongen 09/10. Jag, min flickvän och några polare gjorde säsong i Zell am See förra året och har bestämt oss nu för att även göra en denna säsong i härliga Zell! Hade varit kul och vetat om det är några fler härliga människor som också tänkt sig eller redan bestämt sig för Zell am See nästa säsong! Om du har några frågor om jobb/boende har jag lite jag kan rekommendera. Jag kommer bo och jobba på annat ställe denna säsong. Hade varit kul att få ihop ett härligt gäng, förra säsongen var underbar! Det kommer nog inte bli en bussresa ner eftersom den tidigaste går 18 dec. Vi kommer försöka ta oss ner på annat sätt. Blir väl tåg isf, någon med bättre förslag? (Klart nej till flyg direkt) Simma lugnt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Zell am See 09/10
Tillbaka
Topp