Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Zell Am See/Kaprun
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_vanDahl" data-source="post: 31640" data-attributes="member: 29029"><p>Sticker ner till Zell am See på söndag 15/12 för att jobba som bartender på ett hotell där. Är det någon annan kul prick som ska dit? Hör av dig! Är det många svenska bummare där? Någon som vet?</p><p></p><p>Någon som kan tipsa om en schysst offpist repa där?</p><p>Har själv haft några härliga åka efter lite hiking upp på glaciären vid Kaprun!</p><p></p><p>Ha det gott!</p><p></p><p>...over and out Johan D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_vanDahl, post: 31640, member: 29029"] Sticker ner till Zell am See på söndag 15/12 för att jobba som bartender på ett hotell där. Är det någon annan kul prick som ska dit? Hör av dig! Är det många svenska bummare där? Någon som vet? Någon som kan tipsa om en schysst offpist repa där? Har själv haft några härliga åka efter lite hiking upp på glaciären vid Kaprun! Ha det gott! ...over and out Johan D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Zell Am See/Kaprun
Tillbaka
Topp