M MILLROY Ny medlem 2006-01-12 Zell am see v7 #1 tjena!!! ska ner med ett gäng till Zell am See v7, undrar om det e några fler som ska dit då?
Kree Ny medlem 2006-10-16 Zell am see v7 #3 tjena man.. vi ska ner 4 killar och säsonga i zell am see. det blir ett jävla drag. hör av dig.