Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ZELL AM ZEE - Alkoholpriser och åldersgräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="keeman" data-source="post: 390496" data-attributes="member: 65728"><p>Tjenare har varit i Zell i ett halvår förra vintern, Priserna är väl någor billigare än på svenska krogen eller ja ganksa mycket billigare nästan halva priset skulle jag vilja säga! </p><p>Men i affären är det betydligt billigare. åldern på att köpa i affär är 16 för öl och lätta drycker. Men för sprit är det 18 men det är nästan ingen som kollar:D </p><p>på krogen finns det inga vakter som kolla legg men du får köpa allt så länge bartendern tycker det:D Men annars är det samma regler som i affär.</p><p>Jag jobbade på en natt klubb, där händet det ganska ofta att vi serverade sprit till ungdomar under 18 också dom vill ju käna pengar :D</p><p>hoppas du drar ner då lär vi synas där i vinter ska själv ner några veckor i alla fall!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keeman, post: 390496, member: 65728"] Tjenare har varit i Zell i ett halvår förra vintern, Priserna är väl någor billigare än på svenska krogen eller ja ganksa mycket billigare nästan halva priset skulle jag vilja säga! Men i affären är det betydligt billigare. åldern på att köpa i affär är 16 för öl och lätta drycker. Men för sprit är det 18 men det är nästan ingen som kollar:D på krogen finns det inga vakter som kolla legg men du får köpa allt så länge bartendern tycker det:D Men annars är det samma regler som i affär. Jag jobbade på en natt klubb, där händet det ganska ofta att vi serverade sprit till ungdomar under 18 också dom vill ju käna pengar :D hoppas du drar ner då lär vi synas där i vinter ska själv ner några veckor i alla fall! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ZELL AM ZEE - Alkoholpriser och åldersgräns?
Tillbaka
Topp