Zermatt/Andermatt

skiemelie

Ny medlem
Zermatt/Andermatt
Vi är två tjejer som funderar på att göra säsong i Zermatt. Vi är tacksamma för all fakta, tips och råd som finns.. Vi har tidigare gjort säsong i Chamonix och St Anton (för ev. jämförelser).
Vi har oxå varit inne på Andermatt? Ytterst TACKSAMMA för svar!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp