Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Zermatt/Cervinia eller Chamonix ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LinneaB" data-source="post: 558949" data-attributes="member: 64909"><p>Jag har varit i zermatt tre veckor på semester och gillar verkligen stället. Jag har även gjort en säsong i Cham förra vintern och tycker att det är optimalt för att bumma som vi gjorde. Jag tror av erfarenhet att man har ut mer av en säsong i Cham för det är större som ort och betydligt fler svenska säsongare. Det går inte riktigt att jämföra de olika orterna eftersom att de är så olika, lägesmässigt, storleksmässigt och skidåkningsmässigt.</p><p>Jag vet inte om det hjälpe dig så mycket med hör av dig med mer specifika frågor om du vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LinneaB, post: 558949, member: 64909"] Jag har varit i zermatt tre veckor på semester och gillar verkligen stället. Jag har även gjort en säsong i Cham förra vintern och tycker att det är optimalt för att bumma som vi gjorde. Jag tror av erfarenhet att man har ut mer av en säsong i Cham för det är större som ort och betydligt fler svenska säsongare. Det går inte riktigt att jämföra de olika orterna eftersom att de är så olika, lägesmässigt, storleksmässigt och skidåkningsmässigt. Jag vet inte om det hjälpe dig så mycket med hör av dig med mer specifika frågor om du vill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Zermatt/Cervinia eller Chamonix ?
Tillbaka
Topp