Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Zermatt v.9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hxnna" data-source="post: 591710" data-attributes="member: 83900"><p>Har inte hittat någon riktigt bra tråd om Zermatt, så jag startade en ny.</p><p></p><p>Ska ev dit på sportlovet och jag undrar hur det är där? vad för slags åkning är det, pist eller offpist? hur lätt tillgänglig är offpisten och hur avancerat är den? Är en van åkare o så men, har aldrig varit utan för nordens utbud av fjäll och snö. Ska bli sjukt kul o få se nya vidder.</p><p></p><p>Jag vill veta "allt" om stället o så.</p><p></p><p>Hare!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hxnna, post: 591710, member: 83900"] Har inte hittat någon riktigt bra tråd om Zermatt, så jag startade en ny. Ska ev dit på sportlovet och jag undrar hur det är där? vad för slags åkning är det, pist eller offpist? hur lätt tillgänglig är offpisten och hur avancerat är den? Är en van åkare o så men, har aldrig varit utan för nordens utbud av fjäll och snö. Ska bli sjukt kul o få se nya vidder. Jag vill veta "allt" om stället o så. Hare!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Zermatt v.9
Tillbaka
Topp