Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Zillertal på vårkanten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Megapolaren" data-source="post: 137991" data-attributes="member: 35684"><p>Där är det ju halvhögt och snöar väl inte lika friskt som i st.anton till exempel, men visst skall det finnas snö. Hochfügen har ju öppet till första maj, och Hintertuxglaciären är öppen året runt.</p><p>Man kanske inte skall räkna med meterdjupt puder dock... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>Och i dalen lär blommorna ha slått ut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Megapolaren, post: 137991, member: 35684"] Där är det ju halvhögt och snöar väl inte lika friskt som i st.anton till exempel, men visst skall det finnas snö. Hochfügen har ju öppet till första maj, och Hintertuxglaciären är öppen året runt. Man kanske inte skall räkna med meterdjupt puder dock... :-) Och i dalen lär blommorna ha slått ut [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Zillertal på vårkanten?
Tillbaka
Topp