Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Zipfit innersko for bra for att vara sant ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OskarHolmblad" data-source="post: 569211" data-attributes="member: 82298"><p>Verkar ju vara en schysst innersko, speciellt det med snörningen. Men vad är egentligen fördelen jämfört med typ en intuition liner. När jag fixade mina egna pjäxor värmde jag innerskon som jag sedan ställde mig i och på så sätt formades efter foten. Sedan trycktes skalet ut på ställen som jag tyckte att det klämde på, men först några dagar senare. </p><p></p><p>En formgjuten innersko som kan flyttas från pjäxa till pjäxa, det kan du väl med vilken innersko som helst, förutsatt att du har ytterligare ett skal som passar innerskon... </p><p></p><p>Nä, förutom snörningen var inget som var så speciellt, och sånt kan man ju ändå fixa själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OskarHolmblad, post: 569211, member: 82298"] Verkar ju vara en schysst innersko, speciellt det med snörningen. Men vad är egentligen fördelen jämfört med typ en intuition liner. När jag fixade mina egna pjäxor värmde jag innerskon som jag sedan ställde mig i och på så sätt formades efter foten. Sedan trycktes skalet ut på ställen som jag tyckte att det klämde på, men först några dagar senare. En formgjuten innersko som kan flyttas från pjäxa till pjäxa, det kan du väl med vilken innersko som helst, förutsatt att du har ytterligare ett skal som passar innerskon... Nä, förutom snörningen var inget som var så speciellt, och sånt kan man ju ändå fixa själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Zipfit innersko for bra for att vara sant ?
Tillbaka
Topp