Hej @RWD , det var ett tag sedan du var aktiv här.Hej, hur brukar det vara i Tänndalen i början av säsongen. Brukar de flesta backarna vara öppna vecka 1?
Ja, har haft semester och hockeyläger, då har man inte tid att hänga härHej @RWD , det var ett tag sedan du var aktiv här.
Varför Tänndalen v.1?
Nerfarterna ligger åt nordost, känns kallt, dunkelt och frostigt där då.
Vid den tiden på säsongen kanske ett ställe som har söderläge? Lofsdalen?
Nej, de nerfarterna kommer att ligga i skugga v. 1.Ja, har haft semester och hockeyläger, då har man inte tid att hänga här
Kikade på Lofsdalen först men hittade inget bra boende där. Men nordost är ju ingen höjdare![]()